VEEL GESTELDE VRAGEN

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact via ons contactformulier. We helpen je graag verder!

Waarom kan ik niet op jullie website bestellen?

Waarom kan ik niet op jullie website bestellen?

Wij leveren niet uit eigen voorraad, maar u kiest artikelen van andere webshops. Zij zullen ook de artikelen naar u toe sturen.

Als er een probleem is, met wie moet ik dan contact opnemen?

Dan dien je contact op te nemen het bedrijf waar je het artikel gekocht/besteld hebt.

Ik heb op 'Ga naar shop' geklikt, maar wordt niet doorverwezen naar het juiste artikel.

Het kan voorkomen dat de aanbieder het product op hun website heeft verwijderd en dit nog niet op onze website is verwerkt.

Het kan voorkomen dat de aanbieder het product op hun website heeft verwijderd en dit nog niet op onze website is verwerkt.

Bij de partner wordt een andere prijs getoond. Welke is nu correct?

De prijs van het product dat bij de partner getoond wordt, is altijd de correcte prijs. Zij zijn namelijk de verkopende partij. Aan de door ons getoonde prijzen kunnen geen rechten ontleend worden.

Wij streven er naar om altijd de correcte prijs informatie te tonen, echter dit is niet altijd mogelijk omdat wij hierbij afhankelijk zijn van onze partners en hun en onze informatiesystemen.

Op Yogamatten.nl wordt een product getoond, maar bij de partner is dit niet op voorraad. Hoe kan dit?

Het kan voorkomen dat er op Yogamatten.nl een product getoond wordt dat bij onze partner uiteindelijk niet meer op voorraad blijkt te zijn. De voorraad van de partner is hierbij leidend.

Wij streven er naar om altijd de correcte voorraad informatie te tonen, echter dit is niet altijd mogelijk omdat wij hierbij afhankelijk zijn van onze partners en hun en onze informatiesystemen.